poniedziałek, 19 października 2015

Prolog.


Po zakończeniu rebelii, wszystko się pozmieniało czy na lepsze? Tego jeszcze nie wiem. Po śmierci prezydenta Snowa i prezydent Coin władzę objęła Paylor. Pociąg między dystryktami został udostępniony dla wszystkich. Można przemieszczać się między dystryktami swobodnie. Paylor dofinansowała biedne Dystrykty, żeby już nikt nie głodował, żeby nie było taj jak za rządów Snowa.
Zwycięzcy Głodowych Igrzysk nie muszą już mieszkać w Wioskach Zwycięzców, ale w rodzinnych domach. Zwycięscy nie są już mentorami, a ich historie przestały być publikowane. Wreszcie wszyscy mogli żyć normalnie, bez tego wielkiego zamieszania wokół niego. Paylor zmieniła w Kapitolu wiele rzeczy ale jedna najbardziej mi się podobała, Kapitolińczycy nie chodzili ubrani jak jakieś kolorowe "dziwadła" ale jak normalni ludzie, co za tym idzie zero "dziwnych" domów tylko zwykłe normalne takie jak mój czy innego człowieka. Po zakończeniu kolorowej "mody" o ile tak to można nazwać Effie Trinket zaczęła projektować własne stroje, ale już nie kolorowe i wzięte nie wiadomo z kąt, ale zwykłe sukienki, ale za to niepowtarzalne, niestety ta zmiana nie potrwała długo, jakieś dwa miesiące po zakończeniu pajacowatych strojów mieszkańcy Kapitolu zaczęli strajkować, źle to się odbijało na Paylor te strajki pod jej domem powoli ją wykańczało, dlatego zgodziła się na przywrócenie ich kolorowych pajacowatych strojów i dziwacznych kolorowych makijaży, dla Effie było to na plusie, więc zaczęła szyć ciuchy takie jak kiedyś. 
Ja, Katniss Everdeen mieszkam w dystrykcie czwartym wraz z Annie Cresta oraz Finickiem Odair'em. Mieszkamy w jednym domu naprzeciwko pięknego, błękitnego morza. Po rebelii nie zostało nic poza ranami cielesnymi. Moja skóra gdzieniegdzie jest różowawa, jest to pamiątka po oparzeniach. Przeszczepiona skóra przestała mnie boleć już dawno, niestety z psychiką jest o wiele gorzej. Dziewięć miesięcy temu prawie wyszłam z okropnej choroby - depresji. Prawie ,ponieważ poznałam narzeczoną Peety Mellarka. Wysoka, niebieskooka, blondynka -  Julie Moore. Gdy dowiedziałam się o tym, opuściłam Dystrykt Dwunasty pozostawiając w nim złe wspomnienia oraz smutne chwile. Załamana nie wiedząc gdzie się udać, postanowiłam odwiedzić przyjaciół z Czwórki. Przyjęli mnie w otwartymi ramionami. Zajęli się mną i do dnia dzisiejszego robią wszystko by pomóc wyjść mi z depresji. Johanna Mason zamieszkuje w dystrykcie siódmy. Po rebelii można powiedzieć ,że zerwała z nami kontakt i zajęła się swoim życiem. Haymitch Abernathy nadal mieszka w Dystrykcie Dwunastym. U niego nic się nie zmieniło - Nadal siedzi zalany w trupa od rana do nocy. Dzwoni do nas czasem porozmawiać. Pytany o plany na przyszłość, czy zamierza znaleźć sobie kobietę która urodzi mu dzieci zawsze odpowiada "Jestem wierny butelce bimbru". Szkoda mi go, jeżeli nie ustatkuje się teraz - za parę lat może być już za późno.Jedyne osoby które są mi bliskie to Annie i Finnick. Z Effie Trinket też nie utrzymywałam kontaktu, była tak zajęta projektowaniem, że nie miała czasu dla nikogo, tak jest do dziś, nikt z nikim nie utrzymuje kontaktu.
Co będzie dalej? Nie wiem. Jak na razie nie widzę swojej przyszłości.
-------------------------------------------------------------
Autorki - Yuuki i Kosogłos
Ten blog - losyporebelii.blogspot.com jest naszym wspólnym blogiem, mimo iż pojawia się, że autor to Kosogłos bądź Yuuki to dlatego, że jedna z nas opublikowała post a pisałyśmy we dwie

11 komentarzy:

  1. Boski epilog ale powinien być prolog bo epilog to koniec histori ^^
    Ale tak to boski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudooo *.*
    Czekam na rozdział pierwszy. Nie mogę uwierzyć, że moje dwie ukochane autorki blogów mają jeden mega super blog, normalnie super. Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wasz pierwszy rozdział
    Świetny prolog <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny prolog!!! Serio!! No i chyba nie muszę pisać, że jestem niesamowicie szczęśliwa, że ożywiłyście mojego ukochanego Finnicka!
    Szkoda mi trochę Katniss, ale Finnick ocalony, więc radość wygrywa!
    Czy mi się wydaje, czy ten komentarz jest jakiś dziwny?
    Jestem ciekawa jak złączycie Katniss i Peetę! Bo wiem, że ich złączycie, ale jestem ciekawa jak!!
    Życzę Wam duuuużo weny, czekam na kolejny rozdział i zapraszam do siebie:
    http://losyfinnickaiannie.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    love dream

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ale błagam że Katniss i Peeta będą razem bo inaczej tego nie przeżyje

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie <3.Piszecie wspaniale z miłą chęcią będę czytać wasze rozdziały.
    Pozdrawiam was serdecznie i życzę weny w tworzeniu kolejnych rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu coś innego Katniss i Peeta nie są razem trochę to dla mnie szok ale zobaczymy co to będzie ;) weny życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział ale peeta i katniss muszą byc razem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział ale peeta i katniss muszą byc razem <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prolog czekam na wasz pierwszy rozdział ^^
    Mam nadzieje, że się zejdą.
    Nowość Katniss i Peeta nie są razem

    OdpowiedzUsuń